Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2012. január 13., péntek

Megint kicsit elhanyagoltam a blogírást. :-(

Ritus szépen ügyesedik, a Dévény tornára ettől a héttől kezdve csak 1x kell járni, olyan ügyes a kiscsajszi. Még kicsit kacsán csámpázik felhúzott vállakkal, de egyre ügyesebb.
Erre a videóra eredetileg a kúszását akartam felvenni. (néha csak úgy lehasal a földre, és elkezd kúszni..Benit is megtanította.:-)  Hihetetlen, hogy az elvileg beteg gyerekem tanítja az elvileg teljesen egészségeset...)
Mire elővettem a fényképezőt, hogy felvegyem, természetesen megunta, és egy labdát kezdett el hajkurászni. Nembaj..Itt legalább lehet látni azt is, hogy milyen szinten van járásilag.


Minden nap mond valami újdonságot.
Legújabbak:
 Seitek-ha nem boldogul az evéssel  (segítsek?-szoktam tőle kérdezni)
ájfel-ha négykézlábból járásra vált ( én mondom mindig neki: állj fel! )
gitá-gitár
hakaka-halacska
ceuza- ceruza
oió- porszívó
kekeke- brekeke
okkefe- fogkefe


és a többi.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése