Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2013. június 30., vasárnap

Az én kis Banyócám!!!




Ritus szobatisztasága nagyon lassan alakulgat. 3 éves születésnapja környékén még nem igazán akart a pelustól megválni, és mivel nagyon sokat megyünk erre-arra, keveset vagyunk itthon, nem akartam állandóan ruhákat cserélni, boltban pisit törölgetni.
Aztán nemrég betelt a pohár. Rájöttem, hogy csupán lustaságból nem szól, kényelmesebb neki a pelus. Pár hete fogtam magam, és levettem róla a pelust. Azóta pisi (bár csak pár napja szól, hogy kell, eddig mindig rá kellett rendszeresen ültetni) alig megy a bugyiba, a kaki annál többször. Azzal teljesen kudarcot vallottam eddig. Volt már mindenhol bugyiba bogyózás. (mázlija van a banyának, hogy csak bogyózik, meg krumplizik..)
 Boltban, évzárón, állatkertben, vendégségben...Ez még fejlesztésre szorul.. :-) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése