Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2013. szeptember 8., vasárnap


 Juli Áron polgári esküvője







Juli, Áron esküvője. 

Sajnos nagyon rohanva készülődtünk, így nagyon kevés képet készítettem. A hivatalos képek meg még váratnak magukra pár hetet...Remélem a gyerekekről is lesz pár kép.





3 megjegyzés:

  1. Csodaszépek vagytok mind, ti lányok! Az esküvőkre te szoktad varrni a koszorúslány ruhákat? Már tavaly is megcsodáltam, hogy egyforma de mégsem...akkor bordó volt, ugye?
    Örülök, hogy újra írtál!
    Hűséges olvasód, Reni

    VálaszTörlés
  2. Annyira boldog vagyok, hogy Rátok leltem! Azt hiszem, a Betesda kórházban együtt töltöttünk néhány napot. Azóta sokszor az eszemben vagytok,meghatott a történetetek, és az a szomorkás derű, ahogy a csapást ajándékként "kezeltétek". Most főleg sokszor eszembe jutottatok, Lola lányommal ismét nyolc napot töltöttünk a kórházban, s nagyon előjöttek a három évvel ezelőtti emlékek. Nagyon sok szeretettel ölellek benneteket (akkor is, ha véletlenül Ti nem azok a Ritáék vagytok, akikkel találkoztam)! Salát Luca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Luca!

      Igen, mi vagyunk azok a Ritáék! Örülök, hogy ránk találtál. Ha írsz az email címemre, írhatnál, hogy mi van veletek....eniko.joo@gmail.com...köszi Enikő

      Törlés