Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2012. április 9., hétfő

Ritus csigabiga éneke. A dallam megvan,a szövegen kell egy kicsit még csiszolgatni  :-)



Nagyheti, húsvéti képes beszámoló:


Készülnek a mézeskalács tojások:


 Valaki dézsmálja a díszítést!!!


Még Beni is díszít, ami nagyon nagy szó!!!

Tojásfestés Rita módra!!



Anya!!!Ezt én festettem

Rita keresztutat jár.
 Nagy hiszti árán megszerezte a keresztet. Onnantól kezdve nem is engedte ki a kezéből.




Ritus takarítani is segít nagy lelkesen:


Harisnyás, hagymahéjas tojásfestés:


Szombatra Rita már nagyon nem bírta a készülődést, hátihordóban ücsörgött, míg én takarítottam. Mindig gondban vagyok, hogy hogyan találjam meg az egyensúlyt a készülődés, és a kicsikkel való foglalkozás között, hogy ők ne csak azt érezzék, hogy 2-3 napra háttérbe vannak szorítva. De hátihordóban élvezte a takarítást!!!


Húsvétvasárnap reggeli jóságkalács a nagyhéten gyűjtött jóságlisztből:


Mamáéknál a kerti tojáskeresés után:
Ezt találtam!!!!

"Szerény" kis vacsora pótmamával, míg anya nyugodtan tud enni a felnőttek között  :-)  Köszi Juli!!!

Ritus dézsmálja a kosarakat


Anya te csak úgy látod, hogy a szám tele van csokival, valójában nincs is!!!




Unokák Prézli kutyával. (csak Anna hiányzik, aki beteg szegény)

1 megjegyzés: