Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. szeptember 7., szerda

Egy-két profibb kép ( köszönjük L.) az évnyitóról.  





Kicsit kimerít ez az évkezdés, de gondolom mindenki így van ezzel. Idén még a tavalyinál is nehezebb kicsiny családom logisztikai irányítása, fuvarozgatása. Annyi mindennek kell klappolnia, hogy minden jól menjen, hogy túl sok helyen van rontási lehetőség (Ritus nem pont akkor alszik el, amikor kellene neki, nem akkor lesz éhes, Beni pont nem alszik az oviban, Nem készülnek el a lányok időben az ebéddel stb...És persze semelyik ne legyen rosszkedvű, hisztis...)
...
Még bele kell jönnünk.

Ma az OITI-ben voltunk Ritussal kontrollon. 10.20-ra volt időpontunk. Előre rettegtem, hogy mi lesz, ha órákat kell várni (eddig 1/2, 1 óra várakozás simán volt). Mindennel készültem. 3 napi hideg élelem, könyv, játék, bár tudtam, hogy mindezekre Ritus nagy ívben tojni fog, csak le akar majd menni ralizni a dzsuvás földre.
10-re oda értünk, és meglepetésemre 10.05kor behívtak..:-) Alig hittem a fülemnek. Ritus éppen akkor kezdte a tízóraiját, nem is tudtam elvenni tőle a rágcsát. De legalább az UH alatt nyugton volt. Teljesen meg volt vele elégedve Gy. ZS. doktornő, shuntileg és fejlődésileg is. Annyira jó volt hallani, hogy csak annyi volt a tanácsa, hogy olyan cipőt vegyünk Ritusnak, ami jól tartja a bokáját. ... :-)

ÉLJEN A KIS CSODABABA!!


És ha már cipő, akkor tanuljuk meg felvenni. 2 napja Ritus minden cipőt "felpróbál" ami az útjába kerül!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése