Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. szeptember 29., csütörtök

A tegnapi nap a "felmérések "napja volt. Reggel elvittük Ritát, és Benit egy fejlesztő pedagógushoz. Ritát szeretnénk hozzá járatni, mert a Dévényesünk szerint kell most valami másfajta fejlesztés, ami lökne rajta egyet. Hátha így gyorsabban elindul. Ritának majd komlex fejlesztést fog adni. Benit is megnézte. Sok mindenből le van maradva. Írt neki egy TSMT tornasort, amit itthon kell végezni, és járni fogunk egy csoportos foglalkozására is.
Délelött, miután hazavittem Ritus, lefektettük, elvittem Benit még egy fejlesztőhöz, aki 5 éves kortól alapozó terápiát csinál, abban a játszóházban, ahol én is zenebölcsit tartok. Kértem, hogy nézze már meg, mennyire súlyos az én egyetlen kicsi fiacskám. Jó sokat tornáztak,és hát tényleg nagyon ügyetlen Beni. Nagyon keményen rá kell állni itthon a tornára, mert baj lesz. Kicsit úgy érzem, hogy szegény Beni Ritus "áldozata". Már régen el kellett volna kezdeni nagyon keményen vele foglalkozni. Mindig foglalkoztuk vele, tornáztunk, de az nem volt elég...
Most hát hajrá...Van 3 évünk bepótolni a hiányokat. Sok fantázia és türelem kell majd hozzá, mert nem mindig könnyű Benikét rávenni arra hogy "megmozduljon". :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése