Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. október 25., kedd

Még betegen is mókamatyi:




AZ éjszaka elég gáz volt, este 7 körül lefektettem, mert egész délután nem tudtam elaltatni. Reméltem, hogy már kifáradt. De valahogy úgy fel volt pörögve, hogy 1/2 12-ig nem tudtuk elaltatni. Nem voltam ideges!!!Mindent próbáltunk. Ölbe, ágyban, sétálva, énekelve, lámpa lekapcs, lámpa felkapcs, eszegetés, iszogatás, kicsi bömbölés....Semmi.
Éjszaka is sokszor fent volt.
Ennek ellenére elvittem reggel fejlesztésre, végül is 2 napja nincs láza, reggel elég jól volt, majd meglátjuk...És nagyon ügyes volt, élvezte, mintha semmi baja nem lett volna.
Ilyenkor kedden kap egy komplex fejlesztést 3/4 8-, majd loholunk át Dévényre 9-re...Kicsit sűrű, de máshova nem tudtuk a komplexet betenni. Így Benit is vinnem kell, mert 7-re nem tudom beadni az oviba. A kedd lett a szabad napja. Nagyon jól eljátszik ott a sok fejlesztő játékkal, úgy sem árt neki.





 Banánt eszik a lovacska:


Délután aludt 2és fél órát, és azóta teljesen gyógyultnak tűnik. Ugyan enni még minden csak annyit eszik mint egy madárka, de legalább már nem nyűglődik, hanem jókedvű.  :-)     Köszönjük a sok "Jobbulásos" üzenetet!!!

2 megjegyzés:

  1. Bocs hogy állandóan üzengetek.:-)
    De egyszerűen annyi energiát kapok én ettől a kicsi lánytól,mikor látom a képeken mosolyogni, hogy csuda!:-)))
    Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!
    Szép estét:Anikó

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem az üzeneteket...!!! :-) Ebből tudom, hogy nem csak a mi életünkre van óriási hatással ez a kis Napsugárka!!!

    VálaszTörlés