Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. december 19., hétfő

Jár a Ritus jár.


Pár napja kicsit bevágta a fejét, mikor elvesztette az egyensúlyát és hanyatt vágódott. Azóta kicsit óvatosabban próbálkozik. De  azért szépen gyakorolgat.


Lányok tornabemutatója. Szörnyellák voltak  :-)  Lehet tippelni, melyikek...



Zenebölcsiben:




Csütörtökön, 22.-én lesz Ritus története a Kossuth rádióban a Vendég a háznál műsorban.

4 megjegyzés:

  1. Szia Enikő!

    Nem tudjátok, pontosan mikor lesz a műsor? Nem találom a neten, és szívesen meghallgatnám... :)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Hallgattam a műsort, jól döntöttetek, hogy vállaltátok Rita babát. Shunttel nagyon sokáig el lehet élni, ha előbb ti vigyáztok rá, aztán majd ő vigyáz magára, ha nagy lesz.
    Negyvenhét és fél éve élek shunttel, hydrocephalust "nyertem" születésemkor, 1964-ben operáltak az OITI-ben.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Enikő! Rádióban hallottam Rita történetét, és rákerestem a blogra. A műsor óta Ti jártok a fejemben, hogy milyen fantasztikus emberek vagytok, hogy orvosi "tanács" ellenére megtartottátok a babát, és mennyi embernek adhattok erőt ezáltal. Rita tündéri helyes kislány, és a tesói is gyönyörűek. Nagyon sok erőt a továbbiakhoz! Eszter (3 kisgyerekes anyuka)

    VálaszTörlés