Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. december 26., hétfő

Egy régebbi videó.
Ritus tornyot épít.


Karácsony képekben
 Míg várok az angyalkák csöngetésére, megcsodálom a koszorút közelről is.

"Mennyből az angyal..."

Glória, Glória in excelsis Deo

Ismerkedés a degu dögökkel. 6 gyerekem lett.

Kalapálás...Háttérben a karácsonykor is elől lévő porszívóval.
 Gondolom sokaknak ismerős ez a helyzet...


Rita baba, kis Rita babával
 Balogh karácsony:


Családi kamara...

Én csöngetek, te cintányérozol jó???

Kis angyalka

Nem kell ez a vacak nekem. Szárnyak nélkül is én vagyok a legaranyosabb angyalka


Bilibóban hintázva

Fáradt kiscsajok kalodában
Joó karácsony:

Hiénák: 10 mp alatt lekerült az összes ajándékról a csomagolópapír....:-)

Idén karácsonykor profin megtanulok kalapálni!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése