Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2012. március 26., hétfő

Kicsit megint elhanyagoltam a blog írást. Kiszabadultunk a kertbe, így dupla öröm, dupla munka, fele idő...
:-)
Röviden egy két- mozzanat a mögöttünk lévő hétről:

Csajok Prézlis kirándulása. 



 Elkezdődtek a kerti munkák. Ritus is lelkes.... :-)  Alig lehet kintről berángatni.

Kicsik festenek:


 Megtörtént az első  motoros baleset is. Lemotorozott a teraszról, és lehántotta a fél arcát. Szegény nagyon durván néz ki. Több mint egy órán keresztül üvöltött, alig tudtam megnyugtatni. Pont a szeme alatt van egy nagyon ronda seb, ami gondolom csíp, amikor sír. Ördögi kör. Miután leragasztottam, és sikerült megvigasztalnom a sértődéséből, hogy  rá mertem tenni azt a vacak ragtapaszt, már jobb volt. Végre megnyugodott, és vacsizni is hajlandó volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése