Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. április 10., vasárnap

Érdekel is engem, hogy csak az alsó polcot kaptam meg!!!
 Lányok szórakoztatják Ritust:


Alvás helyett inkább feltérdelek!!!

Mindent lepakolok

Ritus megint nagyon csúnyán köhög. 
Ráadásul tegnap este Beni elkezdett hányni. Lányok buliban voltak, a kicsikkel mentünk értük, és ahogy illik, Benike behányt a cipők közé. Utána, amint aki jól végezte dolgát, kért egy kis csoki tortát (természetesen nem kapott)
Este folytatta a  hányást, alig marad meg benne valami. Ati aludt vele kint a nappaliban, én aludtam a Ritussal. Nem is tudom ki járt jobban. Beni végig nyűglődött, Ritus végig köhögött. Gőzöltünk, orrot szívtunk, inhaláltunk...Jó kis éjszaka volt...
Kezd elegem lenni a betegségekből...

Nem akarok gőzölni..Inkább kimászom alóla!!

Tegnap volt egy nagyon ügyes mozdulata. Feltérdelt a járókában, majd előre húzta az egyik lábát. csak 1 mp a videó (fényképet akartam, de mire átkapcsoltam, már hanyatt vágódott. így most se videó, se fénykép..)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése