Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. április 3., vasárnap

Rita éjszakára belázasodott, de szerencsére már nem hányt többet. Éjszaka kicsit nyugtalan volt, szerintem kezdett éhes lenni. 30-50ml-enként adtam neki tápszert 1-2 óránként ébredt...
A vasárnap sem úgy alakult, ahogy terveztük. Apa a 3 naggyal bement az Egyetemibe, utána mamához ebédre, én itthon maradtam Ritával. Neki most a legjobb a nyugalom.
Hányni nem hányt, viszont elkezdett alul folyni...Nem részletezem. Kb. 5 garnitúra ruha és 2 teljes ágy áthúzás a mai fogyasztás.
Csúcsfej a kertben apa ölében:



 
Lassan le kéne vágnom a körmeimet!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése