Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2012. október 18., csütörtök

Lázgörcs

Tévedtem!! Nem a keddi nap volt a csúcs, hanem az elmúlt 2 nap. Szerdán hajnali 4 kor arra ébredtem, hogy mintha valaki egyenletesen rugdosná a kiságyat. Odamentem Ritushoz, sötétbe még csak azt láttam, hogy furcsán mozog, és kapkodva veszi a levegőt. Kikaptam az ágyból, lámpa föl, a gyerek lila volt, szemei fenn akadva, alig kap levegőt, és mind eközben rángatózik. Szólongattam, semmi. Nem volt magánál. Kicsit pánikba estem. Azonnal hívtam a mentőket. Rögtön küldték az autót, közben a hölgy a túlsó végen nyugtatgatott, hogy ez valószínűleg egy lázgörcs. Valóban lázas volt, de nem volt olyan magas. Adjak gyorsan be neki egy lázcsillapító kúpot.  Mire kinyitottam a kúpot, szerencsére megszűnt a rángatózás. Teljesen erőtlenül feküdt a kezembe, hiába szólongattam, nem tudtam felébreszteni.
Szerencsére mire kiérkeztek a mentők, már újra rendesen vette a levegőt, és mikor levetkőztettem a vizsgálathoz, már sírt is. Kapott még egy kúpot, majd be a kórházba. Anyuékat riasztottam, hogy jöjjenek át, itthon is kellett hagynom a többieket 10 percre egyedül.
Kórházban szerencsére már jól volt. Aznap volt szemészeti vizsgálat (neg), EEG(neg), és fülészet. Itt fel is szúrták mint 2 fülét. Nem is jelezte a fülfájást, pedig állítólag nagyon gáz volt már. És tényleg megszűnt a láza
Éjszaka elég brút volt, 3 széken kellett volna aludnom, de negyed óránként néztem a homlokát, hogy mikor megy fel a láza. Újabb para helyzet. A shunt bedöglés, krupp roham mellé most felvehetjük a listánkra a lázgörcsöt is...


Pillanatképek a kórházból







Kiszívom a baba orrát is jó?



De már apánk hazafelé tart!!!!Várjuk már nagyon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése