Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. február 23., szerda

Kiskutya üzemmód kezdete!!!

Ritus elkezdett a négykézlábas haladással "foglalkozni". Ezek a képsorok az első kísérletek. Már nem tottyan rögtön hasra,és kezd el kúszni, ha távolságot akar megtenni, hanem erősen küzd, hogy menjen négykézláb is. Ezért tart itt ez a kicsi lány, mert tud küzdeni!!!
A videó legvégén a megérkezés a legviccesebb.



Ezen a felvételen is vagy 1-2 jó mozdulat, bár itt már fárad a kicsi lány. Hát az a fejecske nagyon nehéz lehet. (lassan bukfencezni is megtanul...:-)  )




Miután Ritus ma jó párszor fejre bukott, bevágta a fejét, megkapta a bukósisakját.(nagyon féltjük a buksiját, óriásiak még a kutacsai...Igen!!Neki kettő is van!!! És nem is kicsik!! ) Mikor kölcsön kaptam a sipkát egy ismerősömtől, azt hittem, sosem lesz rá szükség. Álmomban sem mertem volna remélni, hogy Rituci egyszer majd a négykézlábas közlekedés küszöbén fog állni, lemászik a szőnyegről, elkezd borogatni mindent, ami a keze ügyébe kerül. Kezd veszélyes lenni. Minden érdekli, és dührohamot kap, ha valami nem neki valót elveszek tőle.

Igazi ki vagány csaj lettem!!!


Így már bátran próbálkozhatok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése