Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. február 1., kedd

Benedek átvette a lányoktól látott betegség hozzáállást, sem enni, sem aludni nem volt hajlandó ma. Kicsit volt csak nyűgös egész nap.
Rita éjszakái kezdenek kimeríteni, van, hogy 2 óránként kel a kiscsaj, és olyan velőt rázóan üvölt, hogy kénytelenek vagyunk közbelépni, mielőtt felébresztené az egész környéket. Nappal ezzel szemben jókedvű, vidám baba, igyekszik elfeledtetni velem az éjszakai balhéit...:)
Sok új dolog ma nem történt Ritussal, így 1-2 életképpel kipipálnám a mai  bejegyzéseimet...:)


Szépségeim

Szőkék
Hurrá!!Megszereztem Beni játékát!!!
Barnák



Ritus még gyűjtögető életmódot folytat
Holnap megyünk kontrollra a fejlődésneurológiára!!!Nagyon kíváncsi vagyok mit mondanak Ritusról. Mondtam is a kisasszonynak, hogy aludjon már, holnap vizsgázni megy, pihentnek kell lennie..:) de nem hatja meg, itt gajdol még mindig mellettem.. Remény sincs, hogy a közel jövőben elaludjon!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése