Ez a blog negyedik gyermekünk, Rita fejlődését hivatott követni, aki súlyos agyi fejlődési rendellenességgel jött a világra. Corpus callosum hiány, agykamra tágulatok, fejletlen kisagy, és egy óriási ciszta, ami gátolta az agy fejlődését. Dandy Walker malformáció. Azért határoztam el, hogy a feljegyzéseket közzéteszem, hogy mindenki lássa, hogy
CSODÁK
még vannak

2011. január 18., kedd

Betegségek????

Hétfőn Dévényesnél voltunk, Apja vitte Ritust, én zenebölcsit tartottam Kispesten. Megdicsérte N., hogy ügyes volt. Már pár hete nagyon gondban vagyok hogy hogyan is foglalkozzak Ritussal itthon, milyen gyakorlatokat végezzünk. Úgy gondolom, hogy nem elég neki heti 2-3x fél óra fejlesztés. A tornát amit eddig csináltam már kicsit passzívnak tartom, bár most visszatértem a forgatásokhoz, mert pár hete egyáltalán nem hajlandó hasra fordulni, pedig azt már elvileg tudja. Remekül el van háton, és oldalt, hihetetlen ügyességgel halássza össze a körülötte lévő játékokat. Vagy csak fekszik, ujját szopikázva bámészkodik. Ilyenkor kicsit bebambul, amit nem szeretek...Lehet hogy a többi is bambult, miért ne bambult volna, csak hát Ritusnál érzékenyebben reagálok a "bamba" arcokra..
Kaptam egy szuper  könyvet egy kedves anyukától kölcsönbe, a Korai Fejlesztő adta ki. Csomó feladat van benne, hogy milyen mozgás kialakításában hogy lehet segíteni a kicsiknek. Végre látom, hogy hogyan követik egymást a különböző mozgás minták, minek mi után kell jönnie, és hogy nekünk most mi a következő lépes. Már ki is próbáltam pár gyakorlatot, sajnos nem arattam vele elsöprő sikert...   :) A következő lépésünk, hogy oldalra kibillentve az egyensúlyából is szépen meg tudja tartani azt a buci fejét. Ha nem fáradt, már egész ügyesen csinálja.
Este RSG szülői volt, Kingának jövő szombaton lesz egy versenye. Előtte 1 hétig edzőtábor..Minden szülői után megállapítom, hogy ez a sport nem tartozik a legolcsóbb sportok közé...Ilyen dressz, olyan melegítő, amolyan top, meg a verseny nevezés, meg a spiccpapucs már megint kiszakadt...stb...Pedig csak azt szeretném, hogy mozogjanak, jó alakjuk, és mozgásuk legyen, és ne fájjon a hátuk már 20 évesen. De szeretik, ügyesek, csinálják!!!HAJRÁ!!!

Ma usziba voltunk a 2 kicsivel, Ilyenkor Ritussal Andi foglalkozik, míg mi felváltva Benivel a kismedencében, míg a másikunk a nagy medencében úszik. Ilyenkor az egész uszoda a mienk. Alig tudok választani, hogy melyik sávban ússzak  :)  

Beni ma nem volt elemében. 10 perc után kijelentette, hogy ő fázik, kivittük a szaunába, utána már nem is akart visszamenni. Pedig teljesen vízbolond!!!.2x lecsúszott a csúszdán, aztán annyi..Remélem nem lesz beteg. Egyébként ő az egyetlen gyerekem, akinél nincs probléma a vitamin beszedésnél. Ha nem figyelek, a lányok ott "felejtett" vitaminjait is vidáman betermeli...
Grétike estére rosszul lett, fájt a hasa...Remélem nem a hányásos vírust hozta haza valahonnan..Az esély meg van rá. Óriási lázadás tört ki Kinga részéről, mikor felvázoltam, hogy az lenne a jó, ha ma éjszakára Gréti aludna lent, és ő fent az emeletes ágyon.(Ott póóóóóóókok vaaaaaaaaaaaannnnnnnnnaakkkkkk!!!!!!!!!!!-De nincsenek!!- DEEEEEEEEEEEE! Egyszer láttam!!!!!)
Hiába magyaráztam, hogy nem lenne kellemes, ha éjszaka Grétike föntről az emeletes ágy tetejéről bombázná meg testvéreit rókakölykökkel...:)  .Nem sikerült jobb belátásra bírnom őt, így maradt a lenti ágyon. Apa alszik a nagyágyon Grétivel, én meg Ritussal kint a nappaliban. Aki szintén nincs túl jól, nagyon fájhat az ínye. Nyugodt éjszakának nézünk elébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése